Întrebări frecvente

Toate produsele sunt disponibile?

Da, toate produsele sunt disponibile în stoc. Dacă avem un singur produs disponibil, acesta nu poate fi comandat de mai multe persoane în același timp. Prima persoană care îl adaugă în coș îl poate rezerva timp de 20 de minute. În acest timp pe pagina produsului va apărea mesajul REZERVAT. Dacă persoana se răzgândește sau trece perioada de 20 de minute, produsul va fi din nou disponibil.

Cum se achită comenzile?

Comenzile se pot achita ramburs, prin transfer bancar sau cu cardul prin mobilPay, modalitate de plată sigură și ușoară, acreditată PCI DSS Level 1.

Cum ajung produsele la tine?

Livrăm produsele doar prin curier rapid.

Care este termenul de livrare a produselor?

Produsele vor ajunge la tine in 1-3 zile lucrătoare. Comenzile plasate până în ora 12 vor fi pregătite și predate curierului în aceeași zi.

Cât costă livrarea?

Livrarea este gratuită la comenzi peste 199 lei. Pentru comenzi mai mici de 199 lei, livrarea costă 10 lei în aria de acoperire a curierilor în cazul plății în avans. Pentru ramburs, se percepe o taxă suplimentară de 5 lei.

Care este perioada de retur?

Puteți returna orice produs din orice motiv în 14 zile, de la momentul primirii comenzii.

Cum returnez produsele?

Dă-ne un mail mai întâi pe adresa contact@zapas.ro. Ne-ar ajuta să ne spui și motivul, pentru a ne îmbunătăți serviciile, dar nu este necesar. Noi îți vom oferi adresa la care poți trimite produsele sau putem trimite curier să le ridice.

Trebuie să plătesc ceva dacă solicit un schimb sau un retur?

Vei plăti doar taxele de transport aferente returului. În cazul în care vrei să trimitem noi curier către tine, costul transportului este 15 lei.

Când voi primi contravaloarea produselor returnate?

Contravaloarea produselor va fi transferată în contul tău imediat ce ajung înapoi produsele.